Tištěná grafika

Kalendář pro rok 2020
Tištěný kalendář projektů studia pro rok 2020
Tištěná grafika
Kalendář pro rok 2019
Tištěný kalendář projektů studia pro rok 2019
Tištěná grafika
Kalendář ATAK 2016
Kalendář pro rok 2016 s našimi designy vybraných projektů. 
Tištěná grafika
Global Lighting
Tištěná prezentace, grafika brožury.
Tištěná grafika
RTR projects - potisk auta
Grafika potisku kapoty auta.
Tištěná grafika
Aromatica - Bylinné oleje
Tištěná prezentace, grafika obalů.
Tištěná grafika
AROMATICA CZ s.r.o. - bylinné produkty
Český výrobce bylinných produktů, který úspešně působí již od roku 1992. Zabývá se výrobou bylinné kosmetiky a doplňků stravy.
Tištěná grafika
Tisk pro VARS a.s
Moderní společnost zaměrená na dodávku softwaru GIS a CAD, dále na dopravní značení a telematiku. Jednotlivá zaměření společnosti mají svou barvu a ikonografii.
Tištěná grafika
Bylinné produkty AROMATICA CZ s.r.o.
Český výrobce bylinných produktů, který úspešně působí již od roku 1992. Zabývá se výrobou bylinné kosmetiky a doplňků stravy.
Tištěná grafika
Tisk Asociace pro využití tepelných čerpadel
Asociace zabývající se tepelnými čerpadly, jejich využitím v praxi a osvětou koncových zákazníků. Sdružuje vybrané a osvědčené odborníky tohoto oboru.
Tištěná grafika
Kalendář ATAK Design 2015
​Tištěná prezentace, grafika kalendáře.
Tištěná grafika
Invicta kalendář 2013
​Tištěná prezentace, grafika kalendáře.
Tištěná grafika
VARS a.s 2013
Moderní společnost zaměrená na dodávku softwaru GIS a CAD, dále na dopravní značení a telematiku. Jednotlivá zaměření společnosti mají svou barvu a ikonografii.
Tištěná grafika
AROMATICA CZ s.r.o.
Český výrobce bylinných produktů, který úspešně působí již od roku 1992. Zabývá se výrobou bylinné kosmetiky a doplňků stravy.
Tištěná grafika
DENKER s.r.o.
Dovozce aut z USA. Tištěná prezentace.
Tištěná grafika
ORNIX
Ornix je občanské sdružení, které se snaží přiblížit ornitologii co nejširší veřejnosti.
Tištěná grafika
12  

Firemní profily, inzerce, letáky, katalogy

Při prvním kontaktu s klientem je dobré mít v ruce fyzický materiál o firmě nebo produktu. Vydařená tištěná publikace, leták nebo sloha okamžitě vypoví o fírmě více než dlouhá slova. Inzerce v podobě billboardů, nebo inzerátů v magazínech zase osloví zdaleka nejširší spektrum zákazníků.